OKLUBU

TJ Sokol - Fotbal
TJ Sokol - Volejbal

o.s. Ohlá Klika

Z horní dolní a dál na jih

obec Horní Bečva

Info tabule

2015-01-26 09:36:08 | benny | 15.kolo
TEAM B Pracanti - Sniper A 6 - 12 16 - 26

Přes tradiční problémy se sestavou , netradiční zapomenuté šipky jsme se rychle přenesli a v pohodovém tempu získali další tři bodíky.Do 4her byl zápas vyrovnaný 4-4 ,ale jak je tradicí posledních zápasů v párovkách nasazujeme trhák a v druhé půlce kontrolujeme výsledek.
Mnohem těžší než samotný zápas se ukázalo následné utužování kolektivu nejdřív v Ledovém dómě se slavícím Bečkem a poté na sportovním plese!!!!
Body: Čmelák 4.75, Benny 3.75, Kucka 2.25, Celer 1.25

komentáře 1  | foto | tisk

2015-01-26 09:11:39 | raďas | 3.liga 15.kolo
TEAM B Sniper B - New Darts FM 12:6

V 15. kole máme konečně možnost jít z nelichotivého posledního místa a s tímhle cílem jdeme do zápasu.
Do 4her si děláme slibný náskok 6:2 a když bereme 2 body i za obě párovky, cítíme že tady už body nepustíme. V dalších čtyřech singlech přidáváme tři body a je jasné že můžeme slavit. V závěru už soupeř pouze koriguje na konečných 12:6
Díky dalším třem bodům jsme se vyhoupli na 6 místo a v dalším zápase (opět doma) se případným vítězstvím můžeme dotáhnout právě na našeho nejbližšího soupeře z FM – Morávii a tak doufáme v masivní podporu domácího publika ;)

Body : Víťa 3b; Chemont 2b; Honza 2b; Mira 2b; já 1; + 2b za čtyřhry

Hodnocení zápasu:
Navázali jsme na výkon z minulého týdne, opět kolektivní výkon!

komentáře 0  | foto | tisk

2015-01-19 19:22:39 | benny | 14.kolo
TEAM B Sniper A - Václavovice 10:8 22:19

Jsem rád , že jsme vyvrátili výsledek ankety ,který hovořil jasně 11 - 0 pro hosty!!!!
Porazit výborného Iva se nám nikomu nepodařilo,a i proto je po půlce stav 4-4.Čtyřhry jsou dlohodobě naše dobrá disciplína a potvrdilo se to i tentokrát , i když v rozhodující hře 501 to bylo spíše o neschopnosti mých tří spoluhráču,kteří mě nechali 2 - 3 kola abych se přiblížil a následnou haluzí i zavřel :-). Vybudovaný náskok už držíme až dokonce.Výborně zahrál Tomáš i tichavským turnajem znavený Česta.U mě klasika letošního ročníku - nodabl. Kucka mezi nočními to je je vždy tragedyja.
Body : Čmelák 3,75 , Tomáš 3,25 , Benny 1,75 , Kucka 1,25

komentáře 1  | foto | tisk

2015-01-19 11:28:31 | raďas | 3.liga 14.kolo
TEAM B Sniper B - Ogaři Mořkov 13:5

Po zcela nevydařeném výkonu, který jsme předvedli v minulém kole, nastupujeme ve stejném složení s cílem napravit si reputaci.
Začátek nám oproti minulému zápasu vychází o 100% lépe, když jako jediný z prvních 4 singlů prohrává Jenda, který s nejlepším hráčem soupeře Pavlem Raškou nevyužívá několik možností zavřít a je nemilosrdně potrestám. V dalších 4 singlech si body dělíme rovným dílem...a bylo jasné že čtyřhry hodně napoví o dalším průběhu. V nich jsme jasně lepší obě vyhráváme 2:0 a dostáváme se do vedení 7:3 a když v dalších 4 zápasech vše vyhráváme je z toho krásných 11:3 a my můžeme vystřídat komplet čtveřici. V posledních singlech si body dělíme opět rovným dílem, když další 2 body přidáváme díky Tomášovi a mé maličkosti...
Díky třem bodům jsme se bodově dotáhli na New Darts Frýdek-Místek a jelikož nás čeká vzájemný zápas opět doma tenhle pátek, tak doufám že se k tomu postavíme zodpovědně, a proto čekám hojnou účast...

Body : Víťa 3,5b; Mira s Honzou po 2,5b; Kuba 2,25b; já a Randys po 1b a Miloš 0,25b

Hodnocení zápasu:
S porovnáním k předešlému zápasu to bylo jako NOC a DEN, na tomhle výkonu se dá určitě stavět... Kolektivní výkon!

komentáře 3  | foto | tisk

2015-01-13 11:30:14 | benny | 2.liga
TEAM B Bertíci - Sniper A 8:10 20:26

Po fiasku na poháru hrozilo další v lize jelikož dvě hodiny před zápasem nebylo jasno zda vůbec složíme sestavu.Nakonec vyjíždíme v téměř tradiční sestavě posíleni o Randýska z B týmu.
Do 4her vyrovnaný stav zajištujou překvapivé dva body debutanta Randysa.Mě a Kuckovi to moc nejde , zvláště můj dáreček pro Ladu (já nachystáno ,on 300 a přece vyhral) mě se... Ve 4hrách naštěstí vyhráváme a odskakujem na dva body ,které už si pohlídáme až do konce.
Po amoku na poháru zabodoval čmelák a výborně taky Randys, o zbytu takticky pomlčím
Body: Čmelák 4,75 , Randys 2,25 , Kucka 1,75 , Benny 1,25

komentáře 8  | foto | tisk

2015-01-12 09:17:39 | raďas | 3.liga 13.kolo
TEAM B Motor FM - Sniper B 12:6

V 13. kole zajíždíme plní očekávání do Motoru v čele s Pospou ;)
K zápasu nastupujeme v sestavě Víťa, Mira, Honza a Kuba s mou maličkostí připravenou k záskoku...
Začátek je jako zlý sen, ani jednomu týmu to absolutně nejde a hráči jsou rádi za alespoň trefené číslo! Náhozy 3, 7, 9, 11, 26 a když už někdo hodí ojediněle 45 tak jde do trháku, prostě kdo neviděl neuvěří...
V dalších 4 singlech soupeř na rozdíl od nás, alespoň trochu zpřesňuje hru a tak když vydřel bod opět jen Kuba je to nelichotivých 6:2, ale hlavně, ten výkon...
Ve 4 hře opět berou bod domácí, v kriketu ale Mira táhne duo a bod jde na naši stranu. Stav 7:3
Druhá půlka už má určitě vyšší kvalitu i když někteří se stále ne a ne najít...První zápas prohrává Mira (opět smolně 1:2) a stav je 8:3, následné tři singly sice po boji získáváme my, ale to je z naší strany vše...Konečný výsledek 12:6 bohužel asi odpovídá naší nemohoucnosti...

Body : Kuba 3,5b; Víťa s Honzou po 1b; Mirek 0,5b

Hodnocení zápasu:
Asi je bobře že jsem nepsal článek ještě v ten den jak jsem sliboval, protože to by byla jiná kritika :D Zápas nám absolutně nevyšel, některé jedince jsem vůbec nepoznával...Soupeř se po prvních singlech přece jen zlepšil, dokonce jsem zaznamenal i hozené bingo.
Soupeři bych chtěl závěrem poděkovat za přátelskou atmosféru a pohoštění!

komentáře 4  | foto | tisk

2015-01-10 14:20:47 | jerry | POHAR FINALE
Finale Poháru

Exkluzyvne ZIVE z dejista finaloveho dna KRAJSKEHO POHARU 14:24 Do semifinale nam kapitan nalosoval KRUZBERK... 17:08 prohravame obe 4hry, teceme 10:14 a chvilama to vypada ze sniperi hazu flintu do zita... 18:03 ... 16:21! Jedeme domu...

Co k tomu dodat. Začátek vyrovnaný do stavu 10- 10.Jediný problém v cricketu kdy za jasně vyhraného stavu Tomáš zahraje na počítadla soupeře a leg se musí opakovat a tam už se nechytáme.
Největší průšvih jsou 4hry - ty prohráváme obě dvě a soupeř už náskok udrží až do konce.Dle mého názoru to bylo moc přemotivované bez lehkosti, rozhodně nejhorší zápas v poháru v této sezoně!